Arhiv za Maj, 2009

Je bil Vroči stol prepovedan?

3.05.2009 ob 23:10

Moje pismo vodstvu RTV Slovenija.

Spoštovani,

9. julija preteklega leta sem se na vas naslovil z vprašanjem o nadaljnji usodi oddaje Vroči stol, ki je nenapovedano poniknila iz programske sheme. Bilo je izrecno rečeno, da oddaja ni ukinjena ali umaknjena in da se bo jeseni 2008 nadaljevala. Prejel sem naslednje pojasnilo odgovornega urednika Informativnega programa g. Rajka Geriča:

“Oddaja vroči stol ni ukinjena ampak je zaradi poletne sheme ne bo na sporedu do jeseni. Oddaja notranjepolitčnega uredništva bo tako kot je predvideno jeseni oziroma takoj po volitvah (septembra so vsi ponedeljki zasedeni s soočenji političnih strank za volitve 2008) spet na sporedu.
LP
Rajko GERIČ
odgovorni urednik Informativnega programa
TV Slovenija”

Toda zgodilo se je, da sem te dni na Ptuju, koder živim, zasledil velike »jumbo« plakate, ki reklamirajo isto oddajo z istim imenom in istim voditeljem na neki komercialni televiziji. Razumem, da novinarja Vladimirja Voduška več ni na RTV Slovenija in se čudim, da njegovih poraznih kvalitet niste opazili že prej. Ne razumem pa, zakaj in s kakšno dobro razlago se oddaja Vroči stol po vsej Sloveniji reklamira pod sloganom »Oddaja, ki so jo prepovedali«.

Iz povedanega izhaja naslednje: ne drži, da se je oddaja Vroči stol nadaljevala v jesenskem terminu, kot mi je odgovoril g. Gerič. Že mogoče, da jo je nadomestila kakšna druga oddaja in že mogoče, da v trenutku, ko je g. Gerič to pisal, tega ni vedel. Vodstvu RTV Slovenija zato postavljam naslednja vprašanja:

1. Ali se strinja s trditvijo, da je bila oddaja Vroči stol prepovedana? Če je res bila, potem besede g. Geriča niso verodostojne; prepoved je pač huda oblika ukinitve, če se izrazim bolj plastično.

2. Če oddaja ni bila prepovedana, kako ocenjuje potezo, s katero se neka oddaja javne televizije »prenese« na drugo, komercialno televizijo in kako ocenjuje vsebino reklamiranja te oddaje? Mar takšno propagandno sporočilo, ki govori o prepovedanih oddajah, ne meče slabe luči na avtonomijo RTV hiše in uredniško oziroma programsko neodvisnost? Ali vodstvo ocenjuje, da je bila s tem narejena poslovna škoda?

3. Če oddaja ni bila prepovedana, ali namerava RTV Slovenija glede posrednega blatenja ugleda, povzročenega s tezo o prepovedanih oddajah, ukrepati? In kako?

Hvala za vaše odgovore. Pripenjam še fotografijo »jumbo« plakata in moje prvo pismo.

  • Share/Bookmark